سلام سلام
مامان بوشهری داریم اینجا؟
لطفاً ج بدین

۶ پاسخ

سلام عزیزم

آها مرسی عزیزم

لیلیا عباسی هم خوبه ولی من خوشم نمیاد چون چندنفر چند نفر میفرسته داخل اصلا هم ما گیج میشم هم خودش

دکتر توزنده جانی هم عروسم میرفت تعریفش میداد میگفت خوبه
منم الان دکتر فعال پور میرم خوبه چون ی عمل کوچیک روم انجام داده و شرایطمو میدونه با خود فعال پور ادامه دادم

من چند باری رفتم بیمارستان قائم برا سونو
ی بارم سونوگرافی هست ساختمان مهرگان دکتر سعیدی رفتم خوب بودن
تعریف امیرانی هم شنیدم تو سنگیه خیلی سابقه داره اما پله داره ساختمونش
اما برای ان تی میخوام از دوستم سوال کنم کجا میرفته جمع بندی کنم ی جا برم هنوز سوال نکردم

سلام جوون

سوال های مرتبط

دردونه قلبم 👶 دردونه قلبم 👶 قصد بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌ام بارداری