۲ پاسخ

باید ۱۰ هفته ات تموم شده باشه و وارد ۱۱ هفته شده باشی تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت داره
سونو انتی و ازمایشتم باهم باید تو ۲۴ ساعت بری
اول سونو میدی بعد انگار کپی سونو رو میبری ازمایش میدی
منو فقط سونو نوشته بود دکترم چون گفت سنت کمه و بچه خوبه نیازی به ازمایش نداری
شمارو نمیدونم باید بری تا مشخص بشه

۵تا۷روز جوابش میاد

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری