خانما رانی اناناس بخورم ظرر نیست

۷ پاسخ

بخور هیچی نمیشه من از هفته ۱۳دکتر اگفت بخور

نه نخور اصلا

یه بار من رانی آناناس خوردم اصلا نمیدونستم
انقد دل درد پریودی گرفتم شیاف زدم خوب شد قشنگ انقباض داشتم

نخوری بهتره انبه هم ریسکه
یه چیز دیگه بخور

اناناس کلا باهش شل شدن دهانه رحم میشه خطر ناکه اصلا نخور خواستی بخوری ام خوده اناناسو اندازه ی حبه قند بخور رانی کلی ظررم داره

بله نخور

نخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری