خانما ۱۵ هغتم زولبیا بامیه ظرر ندارع بخورم

۶ پاسخ

من که خوردم دیروز

کم بخور کلا شیرینی قند نگیری چون تو بارداری قند چن برابر میشه

نه ..

نه من میخورم

نه چه ضرری من دیروز هوس کردم گرفتم جاتون سبز

پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم

حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری