والا من خوردم نتونسم نخورم 🥲🥹
منم شنیدم بده واسه همین در حد چندتا دونه خوردم 🥲
باقالی برا مغز خیلی مفیده نوش جان
بچتم ممکنه زردی بگیره
من خوردم خیلی نفخ داره اذیت شدم
نخور عزیزم ،ریسک نکن باقالی اونقدر فایده نداره که اونقدر ضرر داره
من ک خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.