این هم جواب آزمایش خون ان تی

تصویر
۹ پاسخ

فک کنم باید سلفری انجام بدی

مامان امیر محجدشما سلفری دادین چی شد منم نگرانمتازه ان تی دادم

فکر کنم به سنتون هم مربوط باشه و اینکه نوشته تو خانواده هم قبلا سندرو داون بوده فکر کنم؟ بخاطر اینا ریسک زده. سلفری رو حتما انجام بدین ایشالا منفیه

سلفری بده مطمئنا همه چی خوبه و اینکه احتمالا بچت پسره، سونو بهت احتمال نداد؟

چون سنتون بالاست ریسک زده ، ارتباط مستقیم داره با سن نمودار ریسک

عزیزم فکر کنم ریسکش بخاطر سنتون باشه
۴۰ یا ۴۲ سال زده براتون فکر کنم درسته؟

چرا واس همه امسال خطر ریسک میزنن آخه بخدا دارن مارو داغون میکنن بخاطر پول اضافه

عزیزم یا سلفری یا آمینو سنتز باید بدی

باید سلفری بدی

سوال های مرتبط

مامان نیهان 😍 مامان نیهان 😍 ۶ ماهگی
مامان والاجان ونداجان مامان والاجان ونداجان ۴ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیماه 🌙❤️ مامان آیماه 🌙❤️ ۷ ماهگی