۶ پاسخ

واقعا این چه سوالیه، میوست دیگه ویتامین داره

قندش بالاس زیاده روی نباید کرد

حالا بخور یهو دیدی یک فایده داشت

میگن برای زردی بچه خوبه زردی نمگیره ماه اخر بخوری اما برای من بازم گرفت ولی برای جبران کم ابی جنین عالیه

هیچی😂

جیش فقط جیش مکرر😅😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته دوازدهم بارداری