۶ پاسخ

باشه عزیزان ممنونم

از هشت هفته به بعد برو چون بعضیا همون هشت هفته هم هنوز قلب تشکیل نشده

هشت هفته

هش هفته برو

اصلا زود نرو من ۶ هفته و ۵ روز رفتم ساک و کیسه زرده بود قلب نبود دوباره باید برم
صبر کن هشت هفته رو رد کنی بعد

هشت هفته

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری