سلام ب همگی هفته چندم باید برای سونوگرافی قلب جنین برم؟

۱۱ پاسخ

ممنونم از تک تک مامان های گل و مهربون

من میخام هشت هفته پر شد برم

عزیزم اجازه بده ۷ هفتت پر بشه حدودای ۷ هفته و ۲ ۳ روز برو
ینی داخل هفته ۸

۷ب بعد

من قراره یک شنبه برم میشم 7هفته و 6روز

هشت تا نه هفته

به من گفت هفت هفته برو

هشت تا نه هفته بهترین تایم چون قطعی نشون میده ولی زود تر ممکنه نشون نده یا تشکیل نشده باش طول بکش تا تشکیلش استرس بگیری

سلام من امروز رفتم

هفته ۸

هفته ۷

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان راز کوچولو🧸 مامان راز کوچولو🧸 هفته بیستم بارداری