سلام هفته چندم سونوگرافی باید برم

۶ پاسخ

۸ هفته

9بشی بری خیییلی بهتره

عزیزم تل گروه زدیم باردارا دوس داشتی بیا
@madaran1404

۸هفته عزیزم

شما الان باید بری ک اگه کیسه زرده و ساک هست دارو سروع کنی
دو هفته بعد هم برا قلب باید بری

هشت هفته کامل شدی برو

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری