هفته چندم باید برم انومالی

۵ پاسخ

انتی کی برم

غربالگری اول و دوم ک زده با سونو انتی سونو انومالی فرق داره یانه همون

اگه مشکلی نداری 12هفتگی برو

اول انتی بعد انومالی

حالا انتی رو بده تا به آنومالی برسه . اون ۱۸ هفتهمیشه

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا🩷✨️ مامان دیانا🩷✨️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بادوم مامان بادوم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری