۴ پاسخ

هفته ۱۷ تا ۲۲

من دادم سه تومن شد بیمه هم قبول نکردن😐

بستگی داره دکتر چیو چی واست بنویسیه

من ک انجام ندادم فقط سنوشو انجلم دادم. ازمایشم فقط ازمایش انتی

سوال های مرتبط

مامان محیا و زهرا مامان محیا و زهرا ۷ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی