خانما من ۲۲ هفتمه دردواژن دارم طبیعیه

۶ پاسخ

عزیزم میشه بگین پیگیری کردین دزد واژنتون ازچی بود؟؟

من از هفته ۱۴ درد واژن دارم

من ۱۶هفته ام درد دارم

بله،منم دارم

منم همینجورم

منم دارم حس میکنم استخون واژنم شکسته

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن هفته بیست‌وهشتم بارداری