سرکلاژ بهتره یا پساری؟

۶ پاسخ

سرکلاژ خوبه هنوزم زوده اقدام کنی بهتره
یهویی افت نکنه بیاد پایین تر

سرکلاژ
چون پساری احتمال جابجاشدن داره،منم جفتم پایین بود دکتر گفت پساری بزارم گفتم نه صبر کردم تا جفتم یکم رفت بالا بعد سرکلاژ کردم

سرکلاژ

سرکلاژ

طول سرویکست پایینه؟

سرکلاژ

سوال های مرتبط

مامان بچه ام مامان بچه ام هفته هفدهم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی ۶ ماهگی