خانما عادیه که بچه کلا کم گریه کنه ؟؟

۳ پاسخ

روزهای اول عزیزم .هم زیاد میخوابن هم آروم هستن

خیلی خوبه که الهی بچه منم همینطور باشه

اره بابا من مامانم میگه انقد شما گریه نکردین و نمیکردین که من میومدم ببینم شما اصلا زنده هستین یا نه 😂

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی