خانما اینا چه ازمایشی هسن؟

تصویر
۳ پاسخ

من ک مشکلی نداشتم خداروشکر..خودم خواستم سل فری بدم ک خیالم راحت بشه ..مگه تو ازمایش شما مشکلی بوده

آزمایش ۴ گانه یا همون کواد..غربالگری دوم

چرا پیش متخصص نمیری ک بیمه تعلق بگیره..ماما بیمه تعلق نمیگیره همشون ازاده

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلماه خانوم🌙 مامان نیلماه خانوم🌙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم هفته نوزدهم بارداری