۵ پاسخ

طبیعیه چیز خاصی نیست نگران نباش

من بیشتر به ناف و مثانم فشار میاره

عزیزم چون سن بارداریتون هنوز به۳۸نرسیده استراحت کن که مطمئن بشی انقباض نیست .. به خودت فشار نیار تا انشاالله ریه بچه کامل بشه

منم الان۳روزه

منم همینم درد میگیره واژن ناجور

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی