خانما من بچم سفالیک بود الان یعنی چی خوبه یا ن

۴ پاسخ

اره دیگ سر تو لگنه میتونی زایمان طبیعی کنی

آره منم سفالیکم

ینی سرش پایینه
ینی خوبه عزیزم
میتونی طبیعی زایمان کنی وقتی بچه با سر باشه

اره خوبه
یعنی سرش پائینه پاهاش بالاست
برای زایمان طبیعی بچه باید سفالیک باشه

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هلیاو محمد طاها مامان هلیاو محمد طاها ۹ ماهگی