چرا قند ناشتا از قند بعد صبحانه بیشتره؟

۲ پاسخ

چون وقتی ناشتایی قندی توی خونت نیست .بعد غذا قند توی غذا ساده میشه وارد خون میشع تا بره برسه به سلولا و بافت ها.برای همین توی خون بیشتره.

چه سوال تخصصی پرسیدی😐

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری