خانم ها هفته ششم بتا ۲۷۴۰۰ باشه چطوره؟

۷ پاسخ

مال من ۲۰۰بود

دقلویی

احتمال دو قلویی هست.
فقط تو سونو مشخصه

اگ دوقلو نباشه دختره

عزیز سونو تو بفرس داخل رحم بود؟

خوبه عزیزم 🥰

اگه دو قلو نباشه خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوقلو ها🫅🤴 مامان دوقلو ها🫅🤴 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
بابای نینی بابای نینی روزهای ابتدایی تولد
مامان پریزاد مامان پریزاد هفته چهاردهم بارداری