خانومایی که امپول روگام زدن. چند هفته زدینش؟

۱۰ پاسخ

از۲۸هفته باید زد

من ۲۷زدم

بارداری قبلیم تو۲۷هفته زدم وموقعی که زایمان کردم تو بیمارستان بازم زدم.اما الان که دوباره باردارم دکترم گفت اگه خونریزی یا لکه بینی داشتی باید بری بیمارستان بزنی

وای منم دارم 🥴

۲۹ هفته

بهم گف بعد ی ماه بیا یعنی 30هفتگی😑💔

28هفته

من ۲۹ هفته و ۵ روز زدم
دکتر گفت از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته وقت هست بزنی

منم همش استرس دارم نکنه یادمون بره😂

این آمپول برای چیه من نشنیدم

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
بابای آمنہ بلوچ بابای آمنہ بلوچ ۹ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی