خانما چند ماهگی خوبه برای ختنه؟

۹ پاسخ

من هردوتا پسرام روز ششم ختنه کردم واقعا راضیم خداراشکر ازیت هم نشدن خیلی زودم خوب شدن

دیگه بیشتر ۳ ماه نشه ۴۰ روزگی به بعد بهتره

هرچی کم تر باشه بهتر دست و پا کمتر میزنه

۴۰تا۶۰روزگی

هرچه زودتر بهتر. کمتر دست و پا میزنه و زودتر خوب میشه چون نازکه

من پسر اولمو ۳ماهگی بردم این پسرمو انشاالله ی ۲۰روز دیگه میبرم

ببرش دیگه بعد هوا گرم میشه اذیت میشه

من پسرم رو 40روزگی ختنه کردم واقعا عالی بود ب روش لیزر

کوچیک باشن بهتره، همین الان ببری خوبه مثلا

سوال های مرتبط

مامان آقا ایهان😍 مامان آقا ایهان😍 ۱۴ ماهگی
مامان آیراد مامان آیراد ۱۷ ماهگی
مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی