۸ پاسخ

من دکترم گف زیر ۴ سال نکن

یک ماهگی

من از پزشک پرسیدم گفتن یک ماهگی منم همون موقع بردم

من دوماهو نیم.
ولی دکتر گفت وزنش ۴ کیلو شد بهترین موقع هست

دوازده روز داشت..
هر چی زودتر بهتر
کوچیک باشه و پوستش نازک‌تر باشه زودتر خوب میشه.

من نکردم و نمیکنم

من ۱۰روزه

۷۰روزگی،دکتر گفت زیر ۴ماه ختنه کنید.

سوال های مرتبط

مامان آیراد مامان آیراد ۱۷ ماهگی