۹ پاسخ

اولی ۱۳ روزگی، راضی بودم
دومی ۱۱ روزگی. هنوز باید زمان بگذره تا ببینم اینم خوبه یا نه. هر دو با روش حلقه.

کسی سنتی ختنه نکرده؟

هرچی کوچیکتر باشه درد کمتری میکشه
چرا زودتر نبردی خواهر🥲

2 ماهگی بخیه 17 روز هم طول کشید بخیه هاش بیوفته فقط روز اول گریه کرد بقیه روزا آرومه آروم بود

۱۱ روزگی، با لیزر

۵۳ روزگی ، حلقه

من 27 روزش بود. اگر می دونستم زودتر می بردم. حلقه. خوب بود. به نظرم بهتر از بخیه ست

من ۸ روزگی
روش حلقه
خیلی راضی بودم

۵۴ روزگی
حلقه

سوال های مرتبط