خانما مشکلی نداره

تصویر
۵ پاسخ

مشکلی نداره عزیزم انتی و ان بیش هم اوکیه

همه چی اوکیه عدد اِن تی هم اوکیه
بررسی اناتومی جنین جمجمه و مغز و ستون فقرات ،شکم و اندام های فوقانی نی نی طبیعیه
وضعیتش تو رحم هم طبیعیه
مایع دورش هم اندازس

انتی خوبه عزیزم

خب خدا شکر

نمیدونم والا
ان شاءالله که مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۳ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک ۴ ماهگی
مامان فسقلی 😍😍 مامان فسقلی 😍😍 ۳ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیستم بارداری
مامان نی نی کوچولو 😍 مامان نی نی کوچولو 😍 ۷ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۵ ماهگی
مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی
مامان آیسان❤️ مامان آیسان❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حامی قلبم ♥️ مامان حامی قلبم ♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری