خانما ساندویچ همبر مشکلی نداره؟

۵ پاسخ

من خونگی میخورم اوکیه

نه در حد هوس
دوقلو داری؟

من که میخورم

ب نظر من اصلا نخور

اگه خونگی درست کنین یا از جای مطمعن بگیرید اوکیه ولی از این بسته بندی ها نگیرید مواد صنعتیش مضره به شدت و اگه اضافه وزن یا دیابت بارداری دارید بیشتر از ماهی یبار مصرف نکنید
نوش جون❤

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری