بچها ساندویچ همبرگر بخورم مشکلی نداره

۱۳ پاسخ

وای دلم خواست،فرداشب بخورم

بخور نوش جون

ن بابا هرزگاهی مشکلی نیس

ن بخور نوش جان

نوش جون یکی دوبار که عیب نداره، نینی میخواد الان

ممکنه آلوده باشه ممکنه نباشه ولی جانب احتیاط رو بنظرم رعایت کن

ن بخور نوش جان

نه زیادش ضرر داره
نه هر چن ماهی یکی

گوشت نیم پز نخور اصلا خدای نکرده توکسوپلاسموز دارن

نبابا مشکلی نیس

هر چیزی کمش مشکلی نداره

در حد ماهی یکبار نه
کمتر بخوری بهتره

دیگه خوردی مهم نیست 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان دلانا🩷🧚‍♀️ مامان دلانا🩷🧚‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری