خانما شله زرد مشکلی نداره بخورم؟

۹ پاسخ

عزیزم هرچیزی ب اندازه بخوری مشکلی نداره انقدخودتونوالکی اذیت نکنید زعفرون درحده دم کرده غلیظش ضررداره

منم اینقدردوس دارم با ترس یه کاسه ماستخوری خوردم

من از اول هوس شله زرد و کاچی داشتم اونم شدید تا الان که جلوی خودمو گرفتم

در حد یه کاسه مشکلی نداره بخورید

خیلی کم برای رفع هوس بخور زعفران داره خوب نیست

منم منتظرم یکی بیاره بخورم،مردم از هوسش😑😂

یه کاسه ی کوچولو بخور منم هفته های تو بودم دو کاسه خوردم 😂

به کوچولو در حدی که هوست رفع شه بخور

فکر نکنم خوب باشه زعفران داره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته دوازدهم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گندم🎀🍼 مامان گندم🎀🍼 ۵ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی