شله زرد بخورم در هفته ۱۳

۱۲ پاسخ

بخور نوشجونت ما که میخوردیم

من از اول بارداری تاالان سه چهار پیاله خوردم ....بستنی و دسر و اینا مشکل نیست،

من تو این هفته میخورم شما اولشی می‌ترسی هوسونه بخور

اره یکم بخور در حد دو سه قاشق

من در حد دو قاشق خوردم

درحدمعمول

آره عزیزم هر چیزی میخوای بخور حد اعتدال

اصلا نخور من دقیق یه قاشق خوردم افتادم به خونریزی هفته ۱۴ بودم

من درحد سه چهار قاشق هروقت که باشه میخورم که هوسم رفع شه
خواستی بخوری خیلی کم بخور

اره من دیشب خوردم ولی دو س قاشق زیاد نه

میگن خوب نیس

اره عزیزم بخور مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان گندم🎀🍼 مامان گندم🎀🍼 ۵ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته دوازدهم بارداری
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی