سلام خانما شله زرد بخورم مشکلی نداره؟

۷ پاسخ

سلام گلم خیلی کم در حد دو قاشق

زعفرون زیادتوش نیس درحدزیادنبایدخورده بشه

نخور
داخلش زعفرونه

سلام گلم منم دیروز در حد دوتا قاشق خوردم چون توش گلاب و زعفرون داره

من ۶ هفتگی دو کاسه کامل خوردم که ک اونموقع نمیدونستم باردارم خداروشکر چیزی نشده
کم بخور زیاده روی نکن

کم بخور، درخواست بده رفیق شیم من پرم

زیاد نخورید مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته دوازدهم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته دهم بارداری
مامان فندق 😍 مامان فندق 😍 هفته دهم بارداری
مامان گندم🎀🍼 مامان گندم🎀🍼 ۵ ماهگی
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری