هوست شله زرد کردم یه قاشق بخورم اشکال نداره

۱۲ پاسخ

دو روز مونده به پریدوم تورو به این ماه رمضون تو رو خدا منم دعا کنین کسایی که حامله آن خدا حرفشون رو زود میگیره خسته شدم از آمپول ها😭😭😭

عه ب جای منم بخور🥲😂

منم خیلی بامیه زولبیا دوستدارم. ولی توی شهدش زعفرون داره. و منم با عذاب وژدان میخورم😁

قربون همه تون عزیزان

نه اشکال نداره مگ تو اون یه پیاله چقد زعفرونه

یه پیاله کوچیک بخور

والا من هر چی دلم بخواد ب اندازه میخورم اصلا منع نمیکنم چیزیو برای خودم

پ زعفرانش چی میشه

یه کاسه بخور .منم دلم میخاد نیست جا منم بخور

منم میخوام🥲

عیبی نداره نوش جونت بشه

نه بخور نوش جونت یه کاسه کوچیک هم بخوری اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد 🥑 مامان جوجو ممد 🥑 هفته هشتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته دهم بارداری
مامان تو دلی🌱 مامان تو دلی🌱 هفته سیزدهم بارداری