خوردن جيگر اين ماه اخر اشكال نداره؟؟

۳ پاسخ

شما دیگه بچت کامله فک نکنم مشکلی داشته باشه
حالا باز زیاده روی نکن

ن عزیزم چ اشکالی
من تا الان چندباری خوردم

چند تا لقمه بخور کم بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان پـ💙ـارسا مامان پـ💙ـارسا ۹ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هشتم بارداری