۶ پاسخ

ن گرمی ربطی ب سقط نداره

اتفاقا پر از خاصیته ماه آخر
حتی بیمارستان هم ببر
من سر زایمان اولم ماماهمراه داشتم وسط زور زدنام میومد خرما میزاشت توی دهنم 😅

من هرروز میخورم روزی سه تا

نه خوبم هس روزی سه تا

مگه تا الان نمیخوردی؟

روزی یکی خیلیم خوبه

سوال های مرتبط