خانما خوردن جیگر هفته بالا اشکال ندارع درسته

۶ پاسخ

من ۳۷هفته دوتا بسته جگر مرغ کبابی خوردم حسابی تلافی نه ماه رو در اوردم

نه مشکلی نداره. اصل نگرانی بخاطر ویتامین آ بالا هست که دور از جون همه خطر سقط رو در اوایل بارداری زیاد میکنه. در هفته شما اصلا مشکلی نداره اگه زیاد مصرف نکنید.

عشقم ماهی یکبار به اندازه ۵۰ گرم ایرادی نداره
من شنیدم بخاطر اهن بالاش احتمال داره بچه ناقص بشه بخاطر همون انقد بیشتر نمیشه خورد
و اینکه جگر مرغ نخور چون میگن هورمون داره و اینکه بهترینش جگر گوساله‌ست

بخورعزیزم مشکلی نداره نوش جونت

نه بخور

نمیشه زیاد خورد البته من میترسم زیاد بخورم اون هفته ی سیخ خوردم این هفتم ی سیخ دلم میخواست

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه هفته چهلم بارداری
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی