این پستونکا خوبه بگیرم؟؟دهن بچرو اذیت نکنه

تصویر
۵ پاسخ

پستونک بی بی لند طرح اونت بگیرین ، میگن اونارو اکثر بچه ها میگیرن

حس میکنم سنگینه

عزیزم فقط در حد یه عکاسی قشنگه برای مصرف هر روز نیست خیلی سنگینه و استاندارد طبی نیستن اونت بگیر

به نظرم هم سنگینه خب بچه تحمل نداره
هم اینکه اونت های بیبی لند سبک اند و دهن بچه راحته

وای عزیزم میشه پیجشو بفرستی برام

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان ویانا و وانیار مامان ویانا و وانیار ۷ ماهگی