خوبن این پستونکا ؟

تصویر
۱۴ پاسخ

بهتر بود بی بی لند میگرفتی

من خریدم اصلا استفاده نکردم بعد چند وقت پرتش کردم برای دومی دیگه نخریدم

من پستونک نمیدم بچه اولم ندادم ..فک بچه زشت میشه

بیبی لندا بچه ها راحت تر میگیرن

من از بی بی لند گرم 1400 دادم به دوتا پستونک😑😑😑

بی بی لند بگیر در دارن مرتب و تمیز

شیشه و‌پستونک بیبی لند از همشون بهتره
یو‌مامی ایرانی هم خوبه ولی بعدش بیبی لند
پیکر بیشتر لوسیون و شوینده هاش خوبه

من مدل ارتودنسی گرفتم

اینو تا حالا ندیدم
من هی اور شی گرفتم واسه ایرانا هم میدادم خوب بود
اگه فرم پستونک ارتودنسی یا بادامیه خوبه

میگن پستونک اصن خوب نیست و نباید بچه رو عادت داد

من همین مارک مدل در دارشو گرفتم
دیگه نمیدونم خوبه یانه
رنگش قشنگ بود😁

درب دارن عزیزم یا ن؟

خوبن

نمیدونم گلم من هنوز نخریدم

سوال های مرتبط

مامان ویانا و وانیار مامان ویانا و وانیار ۷ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی