این پستونکا ک کلا سیلیکونیه خوبن؟

تصویر
۷ پاسخ

ن مو میچسبه بهش

مو میگیره

نه خیلی کثیف میشه همش پرز قالی و مو میگیره به خودش

همه چی می‌چسبه بهشون

اره عالیه پسرم همین مدلو اول داشت اصلا مویاپرزم بهش نمیچسبع

نمیدونم هیچ وقت استفاده نکردم
حس خوبی بهشون نداشتم هیچ موقع 😁

به نظر من بهترینه، تنها پستونک که پسرم قبول کرد، ارزونه، سبکه، حتی توی خواب اگر در میومد میرفت زیر سرش اذیت نمیشد، کلا بچه هاباهاش راحتن فقط شاید مناسب بدو تولد نباشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان ویانا و وانیار مامان ویانا و وانیار ۷ ماهگی
مامان دختر کوچولو🩷🎀 مامان دختر کوچولو🩷🎀 ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی