۸ پاسخ

واکسن پنج گانه کل کشور کمبود دارن

برای ما واکسن ۶ ماهگی افتاد تو تعطیلات عقب افتاد بعدش بردیم بچم آبریز بینی داشت نزدن گفتن چند روز دیگه بیار بعد چند روز بردیم وکسناش، یکیش نبود یعنی اصله کاریه پنجگانه رو نزدن ولی خوراکی یه تزریقی روزن
گفتن هر موقع اومد زنگ میزنیم بیارید
که تا حال زنگ نزدن

برا 4 ماهگی که به خاطر نبود واکسن
دوهفته عقب افتاد واکسن بچم
الان که 27 برا 6 ماهگی بخوام برم نمیشه چون مریض شده
احتمالا واکسن 6 ماهگی رو نزدیک 7 ماهگی بزنم😓

من کمپرس سرد نمی زارم بچه ام اذیت نمیشه

برای ما سخت‌ترین بود ولی فقط یه روز اول بعدش اوکیه

در خواست بده

اره نیست
نه سخت نیست فقط یکسالگی سخته

کجاین شما مگه
مرکز اصلی برو اگه می تونی

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۱ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی
مامان ILMAH مامان ILMAH ۷ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی