خانما طرز تهیه کاچی دارید که امتحان شده باشه

۱ پاسخ

من دوقاشق کاچی.بانبات واب میزارم روگاز،بعدش ک نبات حل شدخاموش میکنم،
جداازاوتوظرف دیگ ای روغن محلی روبادوقاشق آردتفت میدم،بعدش ظرف نبات ک ازقبل آماده کردم،میریزم،بعدش میزاری جابیفته،اگ دوست داشتی زعفرون یاکم،زردچوبه براخودش رنگ کردنشون بریزی،تواردتفت شده،من‌همیشه ب همین روش درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان قندعسلم مامان قندعسلم ۱۳ ماهگی
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی