خانماااا
طرز تهیه کاچی بگید لطفا🙏🏻

۱ پاسخ

ارد و بو بدع یکم نه زیاد ب اندازع حلوا بعد روغن یا کره بزن سرخ کن یکم از قبل شکر و گلاب و هل و زعفرون و اب کن بزار کنار یکم که تفت دادی با روغن یا کره شهد و اضافه کن تند تند هم بزن تا یکدست بشع زیرشم خیلی کم باشع بعد اگ دیدی خیلی سفته یکم اب اضافه کن و اینقدبزن کع یکدست بشه یه مایع نه مثل حلوا سفت نه مثل شیر برنج شل متوسط باید باشع

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۱ ماهگی
مامان آیلین و رادوین مامان آیلین و رادوین ۸ ماهگی
مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی