۴ پاسخ

خوبه خداروشکر
دیروز من بخاطر ریسک سندروم داون سلفری دادم توروخدا برای سالم بودن تودلیام دعاکنزد بدجور محتاج دعاتونم دورتون بگردم
داغونترینم

ضربان قلب دخترتون چند بود برای من ۱۸۸ هستش یعنی پسره ؟

به سلامتی عزیزم تبریک میگم
خوشبحالت از استرس راحت شدی
انومالی من یک ماه دیگست
شنبه هم جواب سلفریم میاد خیلی استرس دارم
برام دعا کن دلت پاکه نی نی داری ❤️

خداروشکر خوبه 🤩😍🤲🏼انشالله بسلامتی دنیا بیاد
بچه اتون پسررر😉🤔

سوال های مرتبط

مامان لنا وآرن مامان لنا وآرن روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ ماهگی
مامان آروین جون مامان آروین جون روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیستم بارداری