۴ پاسخ

منم الان نوبت گرفتم میشه ۱۷ هفته و سه روز
یعنی اوکیه؟ نمی‌دونم والا

دکترم ب من گفت نزار ۱۷ هفتت تموم بشه بعد بری همون وسطای ۱۷ هفته برو نمیدونم منم چیکار کنم

چون دکترم گفته قبل از ۲/۲ببرم براش بعدم فقط سه شنبه هامیشینه شهرمون موندم چکنم

اشکالی نداره ولی 18 هفته بهتره همه چی معلومه

سوال های مرتبط

مامان مهیاکوچولو😍🫀 مامان مهیاکوچولو😍🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری