۷ پاسخ

از این به بعد دقت کن چقد آروم میگذره

بسلامتی عزیزم

خدایا شکر

عه بسلامتی 😍

چ جالب منم امشب وارد 33 هفته میشم

ما با ۳۴ هفته خدافظی م کردیم منتها خیلی سخت شده.عجیب اذیت میکنه

چقدر سخت گذشت برام خداا 😔😓

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی