چقد زود ۳۶ هفته گذشت انگار همین دیروز ۸ هفته بودم 😰😰😰

۱۵ پاسخ

خوشبحالت

گذشت اما خب راحت هم نبودهااااا😃

خوبه که نی نی را میبینی زودتر

خوش به حالت
برا من که اصلا زود نگذشت

خیلی سخت گذشت

برای من دیر گذشت. ولی الان هم باورم نمیشه بزودی باید بزام

برای من خیلی دیر میگذره🥲

من خیلی اذیت شدم امیدوارم این دوماه آخرم به خیر و خوشی تموم بشه

خوشبحالت مال من ک فقط استراحتم اصن نمیگذره دارم رد میدم🤦🏻‍♀️🥲

واسه من خیلی دیر میگذره کاش اون روز برسه منم به هفته های شما برسم

خوشبحالت

منکه مردم از ویار 😐

واسه من که یک عمررررر گذشت
انشالله که به ۳۶ هفته برسم و تاپیک بذارم ۳۶ هفتگی منو نی نی😍❤️

دقیقا منم این فکرو میکردم بسلامتی البته

آره والا برای من عین برق و باد گذشت بارداریم

سوال های مرتبط