مامانا تو هفته های من وزن نی نی 2/479 خوبه؟؟

۶ پاسخ

اره ماشالله

بله عزیزم
تازه تپل هم هست ماشالله
منم ۳۳ هفته و ۵ روز رفتم ۲۴۵۷ بود. گفت زیاده یکم😅

عالیه برای من صد گرم پایین تر از شما بود تو این هفته

اره عزیزم عالیه

کدوم سونو رفتی گلم خوبه عالیه

بله

سوال های مرتبط

مامان تربچه🤰😍🥰 مامان تربچه🤰😍🥰 ۳ ماهگی
مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی