خانما دقبقا سرکلاژ کجا میزنن من بد جور اینجام درد میکنه

تصویر
۴ پاسخ

اینجات شاید بخاطر عفونته

برا منم درد می‌کنه هنوز سرکلاژ نکردم

توی این عکس نمیشه نشون بدی ک کجاس عکس از رحم و دهانه رحم بگیری اوقت میشه نشون داد

سرکلاژ یعنی دوختن دهانه ی رحم

سوال های مرتبط

مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی