شدیدا سرماخوردم، میتونم استامینوفن ساده بخورم؟

۴ پاسخ

قرص سرماخوردگی اصلا مجاز نیست.من الان دکتر بودم.شدید سرما خوردم گفت فقط ازیترومایسین و اموکسی سیلین مجاز. شربت دیفن هیدرامین هم قرقره کن

اره اوکیه

اره
دکتر ب من اموکسی سیلین هم داد دیفن ساده داد همینطور سیتریزین...

سلام بله .قرص سرماخوردگی بزرگسالان هم مجازه

سوال های مرتبط

مامان هدیه وفندق مامان هدیه وفندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری