استامینوفن 500 مامانا میتونم بخورم سرماخوردم

۹ پاسخ

فک کنم بدون کدئین مشکلی نداشته باشه

نهههههه

۳۲۵ مغازه فقط

خیر نمیشه

منم سرما خوردم بدجور آخرش رفتم دکتر هم سرم سوزن زدم هم آزیترومایسین و استامینوفن ساده بهم داد

استامینیفون خالی بخور با قرص جوشان

والا من امشب دکتر بودم کفت اصلا مسکن نخور

بله دکتر برای من نوشته بود البته چون خیلی بزرگ بود نتونستم بخورم واستامینوفن ۳۲۵ را ۶ساعتی خوردم

نه ۳۲۵

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان هدیه وفندق مامان هدیه وفندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه🍼🤍🌱 مامان معجزه🍼🤍🌱 هفته هفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی