مامانا تورو خدا برا آبریزش بینی چی خوبه؟

۱ پاسخ

دکتر برا دختر من بتازونیت نوشته بود قطره هستش هر ۱۲ ساعت یه قطره داخل هر سوراخ بینی به علاوه اسپری سدیم کلرید هر ۴ ساعت داخل بینی

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی