خانومای باتجربه تفسیر لطفا

تصویر
۴ پاسخ

نه مشکل نداشتم فقط همون دیابتم 96بودولی خب الان میری دکترفقط برات مینویسه منم دیگه نمیخوام زیادسونو وازمایش بدم سونوی زیادبرای بچه ضررداره

فک کنم کم خونی داری،قند صبحانه ات ۹۶ و بعد از خوردن پودر شده ۱۸۰ که نوشته بالاعه قند پودرت
و f t4هم که مربوط به تیروئید میشه زده پایین برات
نتروفیل خونت هم بالاست که نمیدونم مربوط به چی میشه.فقط میدونم مال خونه😁

درشت نمیشه فرستاد

تصویر

دیابتم کدومه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسرم و آجیش مامان پسرم و آجیش ۲ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فنچول مامان فنچول هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان قندی😍 مامان مامان قندی😍 ۷ ماهگی
مامان هۆگر🍭🩵 مامان هۆگر🍭🩵 ۶ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی